Het is bijna zover! - Reisverslag uit Putte, België van Anke Van Dessel - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Putte, België van Anke Van Dessel - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Anke

06 Maart 2015 | België, Putte

Hallo iedereen

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, vertrek ik zondag naar Tanzania. Op deze buitenlandse stage, ga ik mijn grenzen letterlijk en figuurlijk verleggen in de hoop een goede vroedvrouw te worden.

Op deze blog kan je mijn avontuur volgen.
Tot de volgende keer, waarschijnlijk vanuit Tanzania :)

  • 07 Maart 2015 - 14:21

    Nele :

    we wensen je een geweldige reis!

  • 07 Maart 2015 - 17:31

    Charlie:

    ook al schrijf je niet zo graag, toch veel doen! Ik zal je trouwste fan worden ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Putte

Anke

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 7616

Voorgaande reizen:

08 Maart 2015 - 27 Mei 2015

Mijn Tanzaniaans Avontuur

Landen bezocht: